Pogoji poslovanja
POGOJI POSLOVANJA
Pogoji poslovanja veljajo za dejavnost in storitve spletne trgovine pixyline.si in so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in priporočili Trgovinske zbornice Slovenije (TZS). Prosimo vas, da pred uporabo našega spletnega mesta pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja veljajo od: 28. 10. 2022.
1. O nas
1.1. Podatki o podjetju
Spletno stran in blagovno znamko pixyline, ki deluje na spletnem mestu pixyline.si, upravlja ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi “prodajalec”, “trgovina”, “pixyline”, “Clicky Climbers” ali “mi”):
Clicky Climbers, d. o. o.
Registriran naslov: Trdinova pot 9, 8330 Metlika, Slovenija
Registrska številka: 8578907000
Telefon: +386 40 655 853 (Valentina)
Email: info@clickyclimbers.com
Spletna stran: clickyclimbers.si
Dav. št.: SI58286128
Mat. št.: 8578907000
Poslovni račun odprt pri Delavski Hranilnici d.d. Ljubljana: SI56 6100 0002 3497 530
Poslovni subjekt je vpisan v Poslovni register Slovenije na dan 8 .1. 2020 in je davčni zavezanec.
1.2. Delovni čas
Spletna trgovina deluje neprekinjeno vse dni v letu, naročila je mogoče oddati kadarkoli. Služba za odpremo paketov in služba podpore strankam pa je na voljo samo med delovnim časom, to je od ponedeljka do petka od 9.00 do 17.00. Po telefonu smo za vsa vprašanja dosegljivi od ponedeljka do petka med 9.00 in 12.00. Izjema so državni prazniki in dopusti, ki lahko vplivajo na urnik obratovanja. Naš e-naslov za pomoč strankam je: info@pixyline.si.
V določenih dneh leta je trgovina lahko zaprta zaradi dopustov, o čemer so kupci vedno obveščeni preko naše spletne strani (in na družbenih omrežjih, ko je to mogoče). Objavljeni so točni datumi in trajanje dopustov. V tem času služba za odpremo paketov in služba za podporo strankam nista na voljo.
1.3. Jezik
Spletno mesto pixyline je dostopno v slovenskem jeziku, pri čemer velja, da je glavni jezik spletne strani in poslovanja slovenščina. Vedno se trudimo zagotavljati aktualne, popolne in točne informacije. Tudi dokumenta Pogoji poslovanja in Politika zasebnosti in piškotkov sta dostopna v slovenščini.
2. Pregled in splošni pogoji
Prodajalec je upravljalec spletne strani in spletne trgovine pixyline in ponudnik storitve spletne trgovine. Obiskovalec je oseba, ki obišče spletno mesto in spletno trgovino. V primeru registracije, obiskovalec postane uporabnik. Tako obiskovalec kot uporabnik lahko opravita nakup v spletni trgovini in s tem postaneta kupec.
Namen dokumenta o splošnih pogojih poslovanja (»Splošni pogoji«, »Pogoji«) je določitev delovanja spletne trgovine pixyline, določitev pravic in obveznosti prodajalca in obiskovalca, uporabnika in/ali kupca ter ureditev poslovnega razmerja med prodajalcem in obiskovalcem, uporabnikom in/ali kupcem (v nadaljnjem besedilu tudi “vas” oz. “vami”).
Z obiskom in uporabo našega spletnega mesta in/ali z oddajo naročila se vključite v našo storitev in soglašate z določili in pogoji iz tega dokumenta ter z vsemi drugimi veljavnimi dokumenti, ki so na voljo na naši spletni strani (vključno s Politiko zasebnosti in piškotkov) in veljajo ob obisku, nakupu ali ob dostavi spletnega naročila. Prav tako veljajo ti pogoji za vse nove vsebine, funkcije ali orodja, ki se dodajo na trenutno spletno stran in trgovino. Pridržujemo si pravico do posodobitve, spremembe ali zamenjave katerega koli dela tega dokumenta z objavo posodobitev in/ali sprememb na naši spletni strani, brez predhodnega obvestila. Najnovejšo različico lahko kadar koli pregledate na tej strani, zato priporočamo, da spletno stran redno obiskujete in preverite, če obstaja novejša različica dokumenta.
Ob dokončanju vsakega naročila vas opozorimo na pogoje poslovanja in politiko zasebnosti ter vas prosimo, da potrdite, da ste jih prebrali, razumeli in da z njimi soglašate. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.
Z uporabo naše spletne strani in/ali oddajo naročila prav tako izjavljate, da ste polnoletni v državi stalnega prebivališča ali da ste polnoletni v državi stalnega prebivališča ter soglašate, da dovolite uporabo naše spletne strani vzdrževani mladoletni osebi.
Naših izdelkov in storitev ni dovoljeno uporabljati v kakršenkoli nezakonite ali nepooblaščene namene. Prav tako z njimi ne smete kršiti zakonov (vključno z zakoni o avtorskih pravicah). Prepovedano je prenašanje virusov ali kakršnih koli drugih kod destruktivne narave. Kršitev katerega koli od naših pravilnikov, vključno s pogoji poslovanja, pomeni takojšnjo prekinitev naših storitev.
3. Obvestilo o avtorskih pravicah
Spletna stran, vsa njena vsebina in vsebine, objavljene na povezanih socialnih omrežjih (Facebook in Instagram) so zaščitene s pravicami intelektualne lastnine, vključno z avtorskimi pravicami in blagovnimi znamkami. Brez našega izrecnega dovoljenja ni dovoljeno kopiranje, prenašanje, prilagajanje, spreminjanje, oddajanje v najem, oddajanje, posojanje, prodajanje, distribuiranje ali ustvarjanje izpeljanih del iz katere koli vsebine tega spletnega mesta ali vsebine objavljene na družbenih omrežjih, v celoti ali delno. Naša vsebina (vključno s fotografijami) je v celoti zaščitena z avtorskimi pravicami, nepooblaščena uporaba se lahko kaznuje z globo ali sodnimi postopki.
4. Dostopnost informacij
pixyline se zavezuje, da bo vsem strankam zagotovil naslednje podatke, še preden jih zaveže pogodba ali ponudba: .
- Identifikacijske podatke podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, podatek o tem ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun);
- Kontaktne podatke (e-pošta, telefon);
- Ključne značilnosti prodajnih artiklov (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter obdobje veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen);
- Dostopnost izdelkov (znotraj razumljivega časa);
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in časovni okvir dostave);
- Jasno in nedvoumno določene cene, pri čemer je jasno razvidno, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter obdobje veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen);
- Način plačila in dostave ali izpolnitve ter obdobje veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen);
- Časovno veljavnost ponudbe;
- Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen);
- Pojasnilo postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali o službi za podporo strankam.
- Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake.
5. Registracija računa
Našo spletno stran lahko obiščete ali prek nje naročite izdelke z registracijo računa (tako da postanete “uporabnik”) ali brez registracije (kot “obiskovalec”). Registracija v spletni trgovini je hitra in enostavna in se lahko opravi na strani »Moj račun« ali v postopku nakupa. Z registracijo računa dobite uporabniško ime, ki je enako vašemu e-poštnemu naslovu, in geslo. Registracija se zaključi s prošnjo za vašo potrditev preko e-poštnega sporočila. Po potrditvi prejmete e-sporočilo s sporočilom o uspešni registraciji. Zaradi varnosti spletnega mesta in vaših osebnih podatkov ste odgovorni za varovanje podatkov o vašem računu (vseh podatkov, predvsem pa gesla), zato teh podatkov ne razkrivajte nikomur. Če menite, da je bilo vaše geslo zlorabljeno, ga takoj spremenite in nas kot del varnostnega ukrepa kontaktirajte. Odgovorni ste za vse seje in nakupe, opravljene s podatki vašega računa.
Če želite spremeniti e-poštni naslov, ki ste ga predhodno navedli ob registraciji, lahko to storite tako, da nam pošljete zahtevo iz registriranega e-poštnega naslova na info@pixyline.si. Sprememba e-poštnega naslova bo opravljena v najkrajšem možnem času, o čemer boste obveščeni po elektronski pošti. Geslo lahko kadar koli spremenite na strani »Moj račun« ali ob prijavi zahtevate novo geslo, če ste ga pozabili. Vse druge podatke, ki ste jih posredovali, lahko spremenite na strani »Moj račun«. Vaš račun lahko kadarkoli izbrišete tako, da nam pošljete zahtevo iz registriranega e-poštnega naslova na info@pixyline.si. Pregledujemo tudi neaktivne uporabniške račune; če se uporabnik v roku enega leta vsaj enkrat ne prijavi na naši spletni strani, si pridržujemo pravico, da bo po enem letu neaktivnosti brez predhodnega obvestila izbrisan iz sistema. Sumljivi uporabniški računi so lahko odstranjeni kadar koli.
Odgovorni ste za redno posodabljanje svojih podatkov, pred oddajo naročila pa se prepričajte, da ste zagotovili prave podatke. Zagotavljate, da so podatki, podani pri oddaji naročila, aktualni, popolni in točni, da bomo lahko opravili zahtevano transakcijo in vas po potrebi kontaktirali.
Uporabniško ime in geslo jasno določata vsakega uporabnika in sta povezana, shranjena in obdelana skupaj z vsemi drugimi osebnimi podatki (npr. naslovom za račun in dostavo, telefonsko številko), ki jih je uporabnik zagotovil ali jih bo zagotovil v prihodnosti za naročilo. Vsi podatki se obdelujejo v skladu z našo Politiko zasebnosti in piškotkov.
6. Naročanje
6.1. Oddaja naročila na spletni strani
Na naši spletni strani lahko oddate naročilo 24 ur na dan, vse dni v letu, z ali brez registracije uporabniškega računa. Postopek naročanja preko spletne strani je enostaven in varen, in poteka kot sledi:
- Če želite oddati naročilo z registriranim uporabniškim računom, se lahko prijavite na strani »Moj račun«, preden začnete brskati po izdelkih ali to storite najkasneje na blagajni.
- Med brskanjem po spletni trgovini lahko izbrane izdelke dodate v košarico s klikom na gumb »V košarico«. Ko ste izbrali vse izdelke, ki jih želite kupiti, lahko pred dokončanjem naročila na strani »Košarica« preverite povzetek naročila. Na tej strani lahko še vedno odstranite neželene izdelke iz vaše košarice s klikom na »x« poleg slike in imena izdelka ali tako, da spremenite količino na »0« in kliknete na gumb »Posodobi košarico«. V košarici lahko pregledate število izbranih izdelkov ter po potrebi opravite spremembe.
- Če imate kodo za popust, ki bi jo radi uporabili, jo lahko dodate na strani »Košarica« in jo aktivirate s klikom na gumb »Unovči kupon«. Pred potrditvijo naročila lahko izberete želen način dostave in plačila in si ogledate celoten znesek naročila.
- Če imate registriran uporabniški račun, lahko na strani »Moj račun« vnesete naslov za dostavo in za račun, ki bo ob naročilu služil kot privzeti naslov. Če nimate registriranega računa ali če želite, da je blago dostavljeno na drug naslov, lahko naslov dodate ali spremenite na strani “Blagajna” ali najkasneje ob oddaji naročila. Vedno preverite, ali so informacije, ki ste jih navedli, pravilne. Zagotavljate, da so informacije, podane ob oddaji naročila, aktualne, popolne in točne. V primeru nezmožnosti opravljanja storitve, neuspele dostave ali v primeru morebitnih dodatnih stroškov, ki so posledica zastarelih, nepopolnih ali netočnih podatkov, ne prevzemamo odgovornosti.
- Na “Blagajni” imate še vedno možnost, da spremenite naslov dostave ali želen način dostave in plačila, vendar vsebine košarice ne morete več spreminjati. Če želite spremeniti izdelke v košarici, lahko to storite tako, da se vrnete na stran “Košarica”.
- Pred naročilom morate potrditi, da ste prebrali naše Pogoje poslovanja ter Politiko zasebnosti in piškotkov in soglašate z njimi, tako da označite ustrezno potrditveno polje. S potrditvijo tudi potrjujete, da ste dolžni plačati naročeno blago. Končno naročilo oddate s klikom na gumb »Kupite sedaj«.
- Ponujamo eno vrsto plačila z bančno kartico: Stripe. Če ste izbrali plačilo z bančno kartico prek ponudnika Stripe, lahko nadaljujete s plačilom z bančno kartico prek vgrajenega obrazca na naši blagajni, tako da navedete številko svoje bančne kartice, datum veljavnosti in CVC kodo. Upoštevajte, da ne vidimo in ne prejmemo nobenih podatkov o vaši bančni kartici, zato plačilo obdela ponudnik plačil Stripe z najvišjimi standardi varnosti (Glej tudi: 9.2).
- Po oddaji naročila dobite samodejno elektronsko sporočilo, ki potrjuje, da je naš sistem registriral vašo zahtevo za naročilo. V tem istem sporočilu prejmete tudi povzetek vašega naročila, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Če niste prejeli nobenega samodejnega e-poštnega sporočila, najprej preverite mapo »Neželena pošta«, nato pa nas kontaktirajte, da preverimo, ali naš sistem ni registriral vašega naročila, ali niste prejeli potrditve zaradi napačnega e-poštnega naslova ali iz kakšnega drugega tehničnega razloga. Prosimo, upoštevajte, da je to samo sistemska e-pošta in ne končna potrditev vašega naročila.
- V primeru, da ste izbrali plačilo z bančnim nakazilom, vam svetujemo, da počakate s plačilom, dokler ne prejmete naše končne potrditve in predračuna, s katerim vas pozovemo k plačilu.
- V roku 1 delovnega dne (24 ur, vikendi so izključeni) boste prejeli še eno elektronsko sporočilo s potrditvijo, da lahko izpolnimo vaše naročilo glede na informacije, ki ste nam jih posredovali na naši spletni strani. Ko prejmete to drugo potrditveno e-poštno sporočilo, se kupoprodajna pogodba šteje za sklenjeno. Če vašega naročila ne moremo izpolniti, ker npr. artikla ni na zalogi ali ga ne moremo izpolniti pod pogoji, ki smo jih navedli na spletni strani (npr. v obljubljenem časovnem obdobju dostave), imate pravico preklicati naročilo. Če smo že prejeli plačilo za vaše naročilo, ste upravičeni do celotnega povračila, ki ga zagotovimo z uporabo enakega načina plačila, kot ste ga uporabili za plačilo izdelkov, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače. (Glej: 8. Informacije o izdelku in natančnost informacij)
- Če ste se odločili za plačilo z bančnim nakazilom, vam bomo s potrditveno e-pošto poslali predračun, ki ga je treba plačati v 3 delovnih dneh. Če predplačilo ne bo plačano v tem časovnem roku, vas bomo kontaktirali. Če pri tem ne bomo uspešni, si pridržujemo pravico do preklica vašega naročila. Prosimo, upoštevajte, da lahko vaš izdelek odpošljemo šele, ko prejmemo vaše plačilo.
- Čas dopustov lahko vpliva na roke potrditve naročil, odpreme in na dobavni rok.
6.2. Drugi načini za oddajo naročila, prednaročila, spremembe naročila
Naročila sprejemamo samo na naši spletni strani ali preko računov na družbenih omrežjih in ne po telefonu ali na kakršenkoli drug način, razen v naslednjih izjemnih primerih.
- Če ste porabnik javnih sredstev, lahko namesto oddaje naročila prek spletne trgovine naročite tudi tako, da nam pošljete svojo naročilnico na info@pixyline.si;
- Če je artikel na voljo le po prednaročilu, se prednaročilo lahko opravi po elektronski pošti na naslov info@pixyline.si;
- Če želite spremeniti že oddano naročilo, se obrnite na nas na info@pixyline.si; Če naročilo še ni bilo odposlano, se bomo potrudili ugoditi vaši zahtevi, vendar tega ne moremo jamčiti. Če je paket že bil odposlan, je mogoče spremembe opraviti samo na stroške stranke (npr. vračilo neželenega izdelka in plačilo novih stroškov dostave).
Če opravite naročilo, predhodno naročilo ali zahtevate spremembo prejšnjega naročila preko e-pošte ali družbenih omrežij, se strinjate, da tudi v takem primeru veljajo ti splošni pogoji in vsi drugi akti in pravilniki, ki so veljavni v času naročila ali spremembe naročila in imajo za posledico enake pravice in obveznosti, kot v primeru naročila na spletni strani.
6.3. Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da morate ob nakupu na blagajni vpisati tudi ime podjetja ter v prostor za komentar vpisati davčno številko podjetja. Glavna razlika v pogojih poslovanja za podjetja je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Porabnikom javnih sredstev lahko na podlagi naročilnice izdamo tudi e-račun in omogočimo 30 dnevni plačilni rok.
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja. Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.
Predlagamo, da nas v primeru naročila za pravne osebe vnaprej kontaktirate na info@pixyline.si ali na telefonsko številko +386 31 281 391. Z veseljem vam pomagamo.
7. Pravica do zavrnitve storitve
Če zavrnemo naročilo, za katerega smo že prejeli plačilo, ste upravičeni do povračila celotne kupnine na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače. V primeru, da spremenimo ali prekličemo naročilo, vas o tem obvestimo preko e-pošte, telefonske številke ali navadne pošte, glede na podatke, ki ste jih podali ob naročilu. V nadaljevanju navajamo primere, v katerih si pridržujemo pravico do zavrnitve naročila:
7.1. Če ugotovimo, da naročila pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolagamo, ne moremo izvesti. Npr. v primerih, ko obstaja sum, da je bilo podano namišljeno ime ali naslov, kupec pa se na našo preverbo pred pošiljanjem ne odzove, zato posledično ne moremo potrditi naslova, v primerih, ko so pri naročilu posredovani nepopolni podatki ali v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake.
7.2. Če imate kot kupec neporavnane zapadle obveznosti do nas iz preteklih naročil, če ste z nami v sporu v zvezi z nakupom preko spletne trgovine, če zlorabljate pravico do odstopa od pogodbe ali če ob odstopu od pogodbe vrnete poškodovano oz. uničeno blago ter nam ne povrnete povzročene škode.
7.3. Če avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena in zato plačilo ni možno ali pa v primeru, da prejmemo s strani banke ali državnega organa obvestilo o zlorabi bančne kartice, ki je bila uporabljena, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje preklic naročila.
8. Informacije o izdelku in natančnost informacij
8.1. Natančnost informacij
Gradivo na tej spletni strani je namenjeno splošnim informacijam. Ne prevzemamo odgovornosti, če informacije na tem spletnem mestu niso točne, popolne ali aktualne.
Prizadevamo si, da so informacije (vključno s cenami, opisi izdelkov ali razpoložljivostjo izdelkov, a ne samo te), ki so prikazane na naši spletni strani ob oddaji naročila, točne. Kljub našim prizadevanjem, lahko pride do tehnične napake, zato so informacije na spletni strani lahko občasno netočne, nepopolne ali zastarele. V primeru večje napake, vas bomo o tem čim prej obvestili in vam, če bo mogoče, ponudili možnost ponovne potrditve naročila, npr. po pravilni ceni, ali možnost preklica naročila. Če smo že prejeli plačilo za vaše naročilo, vendar ga moramo odpovedati, ste upravičeni do povračila celotne kupnine, ki jo zagotovimo z uporabo enakega načina plačila, kot je bil uporabljen za plačilo izdelkov, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače.
Pridržujemo si pravico, da kadarkoli spreminjamo vsebino tega spletnega mesta, čeprav nismo dolžni posodabljati podatkov na naši spletni strani. Strinjate se, da je vaša odgovornost, da spremljate spremembe na naši spletni strani. Morebitne napake ali netočnosti, ki se pojavijo na naši spletni strani, lahko kadar koli odpravimo brez predhodnega opozorila ter osvežimo informacije ali, v primeru napačnih informacij, prekličemo naročilo. Za spremembo informacij, spremembo cene ali prekinitev naših izdelkov ali storitev ne odgovarjamo.
8.2. Informacije o izdelku
Prizadevamo si, da zagotovimo čim bolj natančen opis izdelkov ter da čim bolj nazorno opišemo njihove lastnosti in z uporabo slik ponazorimo njihov izgled v resničnem življenju. Ne moremo zagotoviti, da bodo na vaši napravi barve in materiali izdelkov pravilno prikazani. Opis izdelka, vključno z določenimi meritvami izdelkov, je približen in je na voljo samo kot informacija, da si boste izdelek bolje predstavljali. Pridržujemo si pravico, da lahko brez predhodnega obvestila kadarkoli spremenimo opise in cene izdelkov.
8.3. Cene
Skupaj s potrditvijo vašega naročila je vedno posredovana tudi veljavna cena kupljenih izdelkov. Vse navedene cene so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). V skladu z novo evropsko DDV zakonodajo, je DDV posamezne države izdajateljice vključen v ceno, računi so izdani skladno s tem.
Cene ne vključujejo stroškov dostave, ki bodo dodani na blagajni pred zaključkom nakupa. Cene naših izdelkov se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Na naši spletni strani občasno ponujamo znižane cene – za več informacij glejte: 12. Popusti in kuponi.
9. Plačilo
Vaš nakup poravnate z bančno kartico. Gotovine ne sprejemamo.
Pri plačilu z bančno kartico uporabljamo storitve ponudnika plačilnih storitev, Stripe.
9.1. Plačilo z bančno kartico (Stripe)
Platforma, ki jo ponujamo za obdelavo transakcij s kreditnimi in debetnimi karticami, povezanih z nakupi v naši trgovini, je Stripe. Stripe Check Out zagotavlja udobje plačevanja na našem spletnem mestu z vgrajenim vtičnikom, tako da vnesete vaše plačilne podatke (številka kreditne kartice, datum poteka in veljavnosti CVC) kar v samem postopku nakupa. Ta način plačila z bančnimi karticami je enako zavarovan, vse informacije o transakcijah, ki jih posredujemo med našo spletno stranjo in sistemi podjetja Stripe, so šifrirane s pomočjo 256-bitnih SSL potrdil. Lahko ste popolnoma prepričani, da nobena tretja oseba, ki poskuša pridobiti dostop do občutljivih informacij, ne more pregledati, uporabljati ali spreminjati nobenih podatkov o imetniku kartice. Prav tako sami ne hranimo in niti nimamo dostopa do nobenih informacij, povezanih s podatki o imetniku kartice.
Stripe sprejema naslednje kartice:
- Visa
- Mastercard
- American Express
Z uporabo Stripe Check Out se strinjate, da storitve Stripe prevzamete neposredno, zato vas prosimo, da se predhodno seznanite z njihovimi Pogoji uporabe. Z uporabo Stripe Check out in sprejetjem naših pogojev, ki vključujejo vse podatke o plačilu Stripe tudi soglašate, da boste zavezani Pogojem storitve Stripe. Prosimo, upoštevajte, da z uporabo Stripe pri plačilu na naši spletni strani izrecno razumete in se strinjate, da nismo odgovorni za nobena plačila ali denarne transakcije, do katerih pride z uporabo njihove storitve. Izrecno razumete in se strinjate, da vsa plačila in denarne transakcije neposredno izvaja Stripe, in razumete, da nimamo pregleda ali vpliva na njihovo storitev. Soglašate, da ne odgovarjamo za nobene težave v zvezi s finančnimi in denarnimi transakcijami (vključno z vprašanji, ko nastane izguba ali škoda zaradi napačnih ali neveljavnih transakcij, na primer zaradi omrežne napake pri komunikaciji) med vami in ponudnikom Stripe. Če opravite transakcijo, je vaša dolžnost preveriti, ali je bila transakcija uspešno obdelana.
9.2. Račun
Nastopamo kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kot kupec, plačate znesek celotnega naročila podjetju Clicky Climbers, d. o. o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejmete tudi račun. Račun prejmete na svoj elektronski naslov v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. Na računu so razčlenjeni cena izdelkov, morebitni dodatni stroški v zvezi z nakupom (npr. morebitno doplačilo za dostavo/poštnino) ter skupni znesek naročila.
Za svoj nakup v spletni trgovini prejmete tudi račun v tiskani obliki, ki je priložen paketu.
9.3. Povračila
Povračila se po pravilih zagotavljajo na enak način kot plačila, razen, če je dogovor med stranko in ponudnikom drugačen. Prosimo upoštevajte, da obstajajo določene tehnične omejitve. Povračilo lahko zagotovimo v celoti ali delno z bančnim nakazilom ali prek Stripe, če je bilo plačilo izvedeno prek te platforme. Popolno vračilo denarja lahko traja tudi do 30 dni, dokler znesek ni na voljo na prvotnem bančnem računu, potem ko je bilo plačilo izvedeno na naši strani. Zato za vaše udobje v takšnih primerih predlagamo tudi bančno nakazilo. Vračila so vedno na voljo v evrih, tudi v primeru mednarodnih naročil, nobeni dodatni stroški ne bodo povrnjeni (vključno, vendar ne le z bančnimi stroški ali tečajnimi razlikami).
Za obdelavo bančnih nakazil potrebujemo naslednje podatke:
- številka bančnega računa (v obliki IBAN) in koda BIC
- ime in naslov imetnika bančnega računa
Vračila se obdelajo v petih (5) delovnih dneh po predložitvi vseh potrebnih podatkov.
10. Odprema in dostava
Cena dostave ni vključena v ceno izdelka, vedno se izračuna na blagajni kot ločena postavka. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila.
10.1. Dostava v Sloveniji
Dostavo po Sloveniji izvaja Pošta Slovenije. V vsakem primeru so paketi sledljivi. Izbira dostavne službe ni možna, saj si pridržujemo pravico, da sami določimo, s katero dostavno službo bomo poslali paket.
Trudimo se, da pakete odpošljemo čim hitreje po prejemu plačila. Če prejmemo plačilo do 10.00, so pošiljke znotraj Slovenije odposlane še isti dan, če pride plačilo kasneje, pa tega ne moremo zagotoviti. Čas dostave izdelkov je naveden za vsak posamezen izdelek in lahko znaša od 2 do 7 delovnih dni od potrditve naročila ali, v primeru predplačila z bančnim nakazilom, od prejema plačila. Če je artikel na voljo le s prednaročilom, vas lahko obvestimo o predvideni razpoložljivosti. Upoštevajte, da je v takem primeru predviden čas dostave, ki vam ga lahko sporočimo, le približen, zato v takšnih primerih ne moremo odgovarjati za daljši čas dostave. To še posebej velja v obdobjih, ko se kurirji soočajo z zamudami.
Če znesek nakupa (brez stroškov dostave) znaša 50 € ali več in ste izbrali plačilo po predračunu ali a z bančno kartico, vam kot popust nudimo brezplačno dostavo.
10.2. Težave z dostavo ali nedostavljenemi paketi
Za varnejšo dostavo vsem pošiljkam sledimo. Da lahko tudi vi spremljate pošiljko in ste ob predvidenem času dostave na navedenem naslovu, vedno
(a) ali doplačamo dodatno storitev, da dostavna služba kupca preko emaila ali sms-a obvesti o predvidenem času dostave
(b) ali v potrditvenem emailu kupcu sporočimo številko pošiljke za sledenje.
V vseh primerih ste vi kot stranka odgovorni za pravilnost naslova in da ste prisotni in dosegljivi na tem naslovu, da prevzamete paket (ali pooblastite nekoga, da ga prevzame v vašem imenu). Odgovorni ste za spremljanje statusa pošiljke in da nas v doglednem in razumnem času obvestite o morebitni težavi. Če je glede na sledilno številko in sms ali e-mail sporočilo dostavne službe paket bil oz. naj bi bil dostavljen, vi pa ga niste prevzeli, nam to sporočite najkasneje v 48 urah po zabeleženem času dostave v sistemu. V tem primeru potrebujemo vaše polno sodelovanje (med drugim tudi izpolnitev obrazca z navedbo, da paketa niste prevzeli vi), da lahko raziščemo težavo pri dostavni službi in zaprosimo za morebitno odškodnino za nepooblaščen prevzem pošiljke.
V komentarjih naročila lahko dodate opombe glede želene dostave. Če je kurirju naročeno, da paket pusti na določenem mestu (npr. pred vhodnimi vrati), ne prevzemamo odgovornosti za uspešnost dostave. V tem primeru je manjkajoč ali poškodovan paket izključno odgovornost stranke, odškodnine ni mogoče zahtevati.
11. Embalaža
Da bi zmanjšali naš vpliv na okolje, poskušamo ponovno uporabiti embalažni material, ko je to mogoče, in uporabiti mešanico novih in recikliranih materialov za pakiranje. Embalažni materiali, ki jih prejmemo in ponovno uporabimo, se morda ne ujemajo vedno z vrednotami, ki jih skušamo sporočati, vendar menimo, da je za okolje vseeno bolje, da jih ponovno uporabimo, kot da jih vržemo stran. Čeprav bodo morda nekatere embalaže izgledale že uporabljene, ste lahko prepričani, da vedno poskrbimo, da so izdelki, ki ste jih naročili, pakirani skrbno in varno, da bi do vas prišli v brezhibnem stanju.
12. Popusti in kuponi
12.1. Akcijske cene
Ko ponujamo določene izdelke po znižanih cenah, jih označimo z oznako „AKCIJA!“. Na naši spletni strani vedno prikažemo originalno prodajno ceno in znižano ceno. Znižano ceno lahko ponujamo samo za omejen čas ali samo za omejeno količino, zato prikaz na spletnem mestu ob določenem času ne jamči razpoložljivosti ob naročilu, niti ne pomeni ali jamči, da bodo ti izdelki ali storitve na voljo kadarkoli v prihodnosti. Včasih nudimo popuste tudi na določene izdelke, ki imajo na primer rahlo poškodovano embalažo, ali pa so bili razpakirani in uporabljeni kot razstavni predmeti, vendar so sicer v dobrem stanju. Ko je tak artikel ponujen po znižani ceni, vas bomo o razlogih za popust obvestili na strani izdelka.
12.2. Kuponi za popust
Občasno ponujamo kupone za popust, ki omogočajo nakup izdelkov po znižani ceni. Ob oglaševanju vedno pojasnimo razpoložljivost ponudbe in morebitne omejitve, ki bi lahko veljale. Uporaba kuponov je lahko omejena, zato se vedno predhodno seznanite s pogoji posamezne ponudbe.
Kuponi (razen kuponov za brezplačno dostavo) ne veljajo za izdelke, ki so že ponujeni po znižani ceni. Splošnih kod za popust ni mogoče uporabiti skupaj z drugimi promocijskimi ponudbami, razen če je navedeno drugače. Kod s popusti ali kuponov ni mogoče zamenjati za denar.
Prosimo upoštevajte, da naši sodelavci ne morejo posredovati informacij o načrtovanih promocijah po telefonu, e-pošti ali družbenih omrežjih. Prav tako ne morejo razkriti promocijskih kod ob povpraševanju preko telefona. Kode so razkrite v kampanjah, objavljenih na naših družbenih omrežjih, v fizični obliki ali preko letakov, razdeljenih skupaj z naročili ali v okviru drugih kampanj izven spleta. Preko telefona naša ekipa ne more dati informacij o posameznih kodah, poslanih z dotičnimi naročili. Vse stranke, ki prejmejo kode, so same odgovorne, da svoje kode hranijo ali si zapomnijo kodo ponudbe, do katere so upravičene. Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za izgubo promocijskih kod ali kakršno koli zlorabo ob razkritju tretjim osebam.
Pridržujemo si pravico, da zavrnemo uporabo ali potrditev kateregakoli kupona (zlasti, vendar ne samo v primeru, če opazimo namerno zlorabo, tehnično napako ali kakršno koli drugo napako), tudi če je naročilo že bilo oddano z uporabo kupona. V primeru, da kupona ne moremo sprejeti, vas vsakič obvestimo in vam ponudimo možnost, da nadaljujete z vašim naročilom brez kupona ali da naročilo prekličete.
12.3. Kuponi za naročnike na novice
Če se naročite na naše novice, boste v e-poštnem sporočilu prejeli kodo kupona za 10 % popust pri prvem nakupu (plačilo za dostavo se zaračuna posebej, popust ne velja za izdelke v akciji). Kodo prejmete v avtomatskem e-sporočilu po potrditvi prijave na novičke. Sporočilo včasih konča med neželeno pošto, zato preverite tudi ta predal. Če sporočila ne dobite, nas kontaktirajte, da vam pošljemo kodo direktno. Vsaka oseba lahko kupon uporabi le enkrat in ga ni mogoče uporabiti skupaj z drugimi popusti ali kuponi. Kupon je veljaven en mesec po prijavi na novičke, po preteku tega obdobja veljavnosti ne moremo več zagotoviti. Pridržujemo si pravico, da zavrnemo uporabo ali potrditev kateregakoli kupona (zlasti, vendar ne samo v primeru, da opazimo namerno zlorabo, tehnične napake ali kakršno koli drugo napako), tudi če je naročilo že bilo oddano z uporabo kupona. V primeru, da kupona ne moremo sprejeti, vas obvestimo in vam damo možnost, da nadaljujete z vašim naročilom brez kupona ali da naročilo prekličete.
12.4. Izjeme za popuste
Pridržujemo si pravico, da nekatere izdelke ali kategorije izdelkov izključimo iz popustov.
12.5. Darilni boni
Na naši spletni strani lahko kupite elektronski darilni kupon, ki se lahko uporabi za spletne nakupe na strani pixyline.si.
Elektronski kupon lahko kot digitalni produkt kupite neposredno na spletni strani z enakimi plačilnimi pogoji, kot veljajo za ostale artikle. V roku 24 delovnih ur po prejemu plačila, kupon pošljemo na e-naslov kupca. Kupon je na voljo samo v digitalnem formatu, ne pa tudi v fizični obliki.
Najmanjša vrednost darilnega kupona je 10 evrov. Če želite kupiti bon v vrednosti, ki ni navedena na spletni strani, lahko to zahtevate z e-sporočilom na info@pixyline.si.
Darilni bon velja do konca naslednjega leta (npr. bon, kupljen 7. oktobra 2022, velja do 31. decembra 2023). Unovčite ga lahko v enem ali več nakupih, tako da v postopku oddaje naročila vnesete kodo kupona. Če ob uporabi bona znesek nakupa ne doseže vrednosti bona, bo po oddanem naročilu koda kupona ponastavljena na preostali znesek, ki ga boste lahko uporabili znotraj obdobja veljavnosti. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, morate razliko doplačati.
Ob vnovčitvi darilnega kupona v vrednosti 50 evrov ali več, vam pripada tudi brezplačna dostava v Sloveniji.
V primeru izgube, kraje ali poškodbe, kupona NI MOGOČE nadomestiti ali izplačati. Sami odgovarjate za razkritje kode tretjim strankam, naša trgovina ne more odgovarjati za sredstva, porabljena brez vaše vednosti. Darilnih kuponov ni mogoče zamenjati za gotovino.
V primeru vračila izdelka bomo znesek vrnili na kupon, porabili ga boste lahko znotraj obdobja veljavnosti.
Ob vnovčenju kupona ni mogoče uporabiti drugih promocijskih popustov. Darilnega kupona ni mogoče uporabiti za nakup darilnega kupona.
Ob nakupu darilnega kupona se ne zaračuna DDV, pri nakupih, ki jih boste opravili s kuponom, pa bo zaračunana ustrezna stopnja DDV. Račun se izda na ime stranke, ki je prvotno kupila darilni kupon.
13. Nagradne igre in obdarovanje
Občasno na naši spletni strani ali na naših družbenih omrežjih prirejamo nagradne igre (ali obdarovanja). Pred vstopom v nagradne igre, ki jih organiziramo, vas prosimo, da preberete in soglašate s temi pogoji in s pogoji nagradne igre, ki so na voljo na naši spletni strani v primeru take promocije. S sodelovanjem v nagradni igri soglašate tudi s temi Splošnimi pogoji poslovanja.
14. Preklic naročila in vračilo
Če ste kupec iz Slovenije ali EU, imate v skladu z veljavno zakonodajo pravico, da prekličete naročilo, ne da bi bili dolžni navesti razlog za preklic. Če želite preklicati naročilo, nas morate o svoji odločitvi o odpovedi pogodbe obvestiti v roku 14 dni po fizičnem prejemu (prevzemu od dostavne družbe z vaše strani ali druge osebe v vašem imenu) izdelkov, in sicer tako, da pošljete sporočilo na info@pixyline.si ali po navadni pošti (Clicky Climbers, d. o. o., Trdinova pot 9, 8330 Metlika, Slovenija). Pri odpovedi morate vedno predložiti kopijo računa.
V primeru preklica naročila bo vračilo opravljenih plačil, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja), izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov ali v primeru, ko se dogovorimo drugače – izjema so seveda primeri, ko kupec naroči več izdelkov, vrne oz. prekliče pa le nekatere.
V primeru, ko kupec vrne samo določene izdelke iz naročila in to pomeni, da znesek naročila pade pod znesek, s katerim se je kvalificiral za brezplačno dostavo, se od zneska vračila odšteje tudi poštnina, ki je bila prvotno brezplačna. Če ste izdelke kupili z uporabo kode za popust ali kupona, bo povrnjen samo znesek, ki ste ga dejansko plačali, saj ne moremo vrniti zneskov, ki so bili poravnani s kuponom za popust.
Pomembno! Edini strošek, ki ga imate, je strošek vračila blaga, razen če je blago, ki ste ga prejeli, nepravilno, poškodovano ali okvarjeno. Prosimo, da izdelke skrbno zapakirate, ker ne moremo odgovarjati za morebitno škodo, ki bi nastala med pošiljanjem. Svetujemo tudi, da vrnjen paket pošljete s priporočeno pošto, da boste imeli potrdilo o dostavi pošiljke. To je vaše zavarovanje, v primeru poškodbe ali izgube paketa med prevozom.
Neželeno blago morate vrniti brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje 14 dni po tem, ko nas o preklicu obvestite, na naslednji naslov:
Clicky Climbers, d. o. o.
Trdinova pot 9
8330 Metlika
Pridržujemo si pravico, da zadržimo plačilo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga. Blago mora biti v popolnoma novem stanju, pri čemer morajo biti embalaža in navodila nedotaknjena ter v takem stanju, da je izdelke mogoče ponovno prodajati. Stranka lahko razpolaga z izdelki v enakem obsegu, kot če bi jih ogledovala v trgovini. V primeru, da se na izdelku vidijo znaki uporabe, vračila ne moremo sprejeti. Pridržujemo si pravico, da zavrnemo vračilo, če artikli niso v prvotnem stanju, ali da zmanjšamo vrednost vračila, če je bila vrednost blaga zmanjšana zaradi neustreznega ravnanja z blagom.
Vračilo ni mogoče za hitro pokvarljivo blago, za blago, ki mu je (do vračila) potekel rok uporabe, za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, za blago, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali za zapečateno blago, ki ni primerno za vrnitev iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, v primeru da je kupec odprl pečat na embalaži.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
15. Napake pri dostavi in poškodovano blago
15.1. Poškodbe med dostavo
Preden prevzamete paket od dostavne službe ste dolžni preveriti, ali so na embalaži očitni in pomembnejši znaki poškodbe. Če na embalaži opazite znake poškodb, pred kurirjem, če dovoli, previdno preglejte izdelke v embalaži in jih prevzemite le v primeru, da so vsi izdelki nedotaknjeni. Če paketa ne smete odpreti, vztrajajte pri izpolnitvi obrazca, na katerem zabeležite, da je bil paket ob dostavi poškodovan. Če vam kurir pri tem ni v pomoč, menite pa, da škoda ni velika, se lahko še vedno odločite, da paket prevzamete, a predlagamo, da ob podpisu dopišete: »podpisano z zadržkom«. Če vam dostavna služba nikakor ne pomaga, lahko paket tudi zavrnete. V tem primeru bo paket odpeljan nazaj v skladišče, mi pa bomo o tem obveščeni.
Pomembno: Če paket prevzamete (našega ali katerega koli), ne da bi upoštevali te varnostne korake, morda ne bomo mogli dokazati škode in zahtevati odškodnine, kar lahko vpliva na vašo menjavo izdelka ali vračilo kupnine.
V vsakem primeru vas vljudno prosimo, da nas v roku 24 ur po dostavi obvestite o škodi in izvedenih korakih, tako da nam pišete na info@pixyline.si. Z veseljem vam pomagamo razrešiti situacijo.
V primeru dokumentirane škode, bomo zadevo uredili neposredno z dostavno službo in medtem poškodovane izdelke zamenjali ter naročilo ponovno poslali v najkrajšem možnem času brez dodatnih stroškov. Če vašega naročila ne moremo ponovno poslati (npr. če izdelka ni več na zalogi), ste upravičeni do celotnega povračila vrednosti nakupa, ki ga zagotovimo z uporabo enakega načina plačila, kot je bil uporabljen za plačilo izdelkov, razen, če se izrecno ne dogovorimo drugače.
15.2. Poškodovana notranjost paketa ali napačni izdelki
Če na zunaj ni opaziti nobenih poškodb, predlagamo, da paket odprete takoj po prevzemu in preverite, ali ste dobili prave izdelke in ali so vsi nepoškodovani. Če opazite kakršno koli napako, nas o tem obvestite v roku 3 delovnih dni (vsekakor pa ne kasneje kot v 2 mesecih) po prevzemu paketa, tako da nam pošljite e-mail na info@pixyline.si, kamor napišete vse potrebne informacije in priložite fotografije. Shranite in priložite fotografije originalne embalaže, etiket in nalepk izdelkov, v nasprotnem primeru pritožbe ne moremo upoštevati, saj potrebujemo določene informacije (npr. serijsko številko) in dokazilo o izvoru izdelka.
Potrudili se bomo, da težavo rešimo v čim krajšem času.
Če ste prejeli napačen ali poškodovan izdelek, ga bomo morali vzeti nazaj, pri čemer potrebujemo vaše sodelovanje. Stroške vračila izdelkov bomo seveda krili mi, vedno pa bomo po posvetu izbrali tisto možnost, ki vam povzroča najmanj nevšečnosti.
16. Stvarna napaka
Stvarna napaka se šteje kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek (to pomeni, da lahko zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavljate pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odločite tudi v primeru, če izdelek ima garancijo, vendar je ne želite uveljavljati).
Iz naslova stvarne napake lahko napako na izdelku reklamirate v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahtevate odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. V obvestilu o napaki morate natančneje opisati napako in nam omogočiti, da izdelek pregledamo. Če napaka ni sporna, bomo čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodili vašemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, vam bomo v enakem roku podali pisen odgovor. Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste.
17. Garancija
Garancijo lahko uveljavljate za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, na podlagi katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste izdelke, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Zaradi narave izdelkov, materialov in načina izdelave izdelki iz naše spletne trgovine praviloma nimajo garancije, saj so izdelani robustno in namenjeni trajni uporabi. Če ima izdelek garancijo, je to navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V takem primeru nas lahko kontaktirate, da vam zagotovimo ažurno informacijo.
18. Odgovornosti kupca
Kot kupec ste dolžni preveriti pravilnost podatkov na računu in nas o morebitnih napakah obvestiti v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij v zvezi s podatki na računu ne upoštevamo. V primeru plačila s kreditno kartico bo vaša kreditna kartica ob potrditvi naročila (torej ko bo skladno s splošnimi pogoji kupoprodajna pogodba sklenjena) direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil kreditno kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naročilu, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.
Nismo odgovorni za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in za doplačila, določena s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj kreditne kartice izdaja račune.
19. Omejitev odgovornosti
Po svojih najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Prav tako se trudimo s skrbnostjo dobrega strokovnjaka in gospodarja temeljito pregledati vsako naročilo in ga tudi izpolniti v celoti in popolno. Kljub povečani skrbnosti pa žal še vedno lahko pride do situacij, ki lahko vplivajo na izpolnitev obveznosti, na katere pa nimamo vpliva, jih ne moremo predvideti, niti preprečiti ter za katere posledično nismo in ne moremo biti odgovorni. Sem sodi npr. ustavitev proizvodnje določenega izdelka brez predhodnega obvestila s strani proizvajalca oz. dobavitelja, nepričakovano prenehanje poslovanja dobavitelja, prepoved poslovanja dobavitelju s strani uradnih organov, naknaden odpoklic izdelka, naknadna prepoved prodaje izdelka, zaprtje državnih meja in onemogočen uvoz zaradi izrednih razmer, višja sila, naravne in druge nesreče ali drugi nepričakovani in nepredvideni dogodki zaradi katerih ne moremo dobaviti naročenega izdelka ali pa ga ne moremo dobaviti v predvidenem roku. V kolikor pride do katere od zgoraj naštetih situacij imamo pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer smo vas dolžni takoj po seznanitvi z razlogi za nezmožnost izpolnitve pogodbe pisno obvestiti ter vam tudi jasno in nedvoumno navesti, da odstopamo od pogodbe. V slednjem primeru vam bomo nemudoma, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od odstopa od pogodbe vrnili vsa morebitna že prejeta plačila.
20. Pritožbe in spori
Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Vsako morebitno pritožbo se bomo potrudili rešiti v čimkrajšem možnem času. Morebitno pritožbo lahko pošljete na e-mail info@pixyline.si ali po klasični pošti na naslov: Clicky Climbers, d. o. o., Trdinova pot 9, 8330 Metlika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zavedamo se, da obstaja nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo blaga in potrebnim časom ter stroški, ki izhajajo iz reševanja spora, kar je običajno glavna ovira, da potrošnik spora ne predstavi pred sodiščem. Zato si po svojih najboljših močeh prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru pritožbe vam bomo v petih delovnih dneh potrdili, da smo pritožbo prejeli in vas obvestili, koliko časa bo predvidoma trajala obravnava ter vas vseskozi obveščali o poteku postopka.
Pritožbo lahko podate tudi na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije (AKOS), (Stegne 7, p. p. 418, 1001 Ljubljana, Slovenija) na telefonsko številko +386 1 583 63 00 ali na elektronski naslov info.box@akos-rs.si.
21. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje Clicky Climbers, d. o. o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Clicky Climbers, d. o. o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.